keskiviikko 26. elokuuta 2015

Helpot kiharat

Pongasin netin ihmeellisessä maailmassa pyöriessäni Heatless curls videon, jota päätin kokeilla. 
Oon ennenkin kokeillut saman tyyppisiä kiharoita. 
En taas muistanut vain kuinka pahasti mun tukka tälläsissä kihartuikaan


Helpot kiharat/laineet arkeen
Videoon pääset tästä



Minä ja mun taipusa itseppäinen tukka, nii sehä oli aivan jotain muuta kuin nättiä loivaa kiharaa/lainetta.
 Söpö se silti oli ja ihanan tuuhean olonen. 
Vähän ehkä liian kikkura tulee tolla neljällä sykeröllä mun tukkaan, kun ei meinaa saada auki.
Vähän parempi jo seuraavana päivänä. Mutta eihän nuo minulla ainakaan mihinkään suoristu ennenkun pesen, oli kuinka monta päivää tahansa.

Mulla on kyllä mielenkiintonen tukka.. 
Tupeeraus ei pysy, mutta takkuun sen saa. 
Raudalla kiharat pysyy kehnosti, jos ei ole järkyttävä kasa aineita tukassa. Hirveällä ainemäärällä, ei niitä paljon seuraavana päivänä enään kehtaa esitellä. 
Mutta voi luoja kun väsäät nutturat, nostat otsiksen pannalla ylös, laitat tälläiset kiharat niin siinä on ja pysyy, vaikka loppu elämän jos ei pese.


1. Kosteeseen tukkaan punotaan tuollaset nutturat. Ja annetaan yön kuivua
2. Otin ponnarit pois.. Hehe, ei paljon aukeen lähtenyt
3. Yritin sitten suoristaa nutturaa auki.. kiepillä oli edelleen
4. Täyty sitten pyöritellä vastapäivään auki


Kuvat on 4 nutturan kanssa tehtyjä, mutta alempana myös kuva 2 nutturan lopputuloksesta. Niiden kanssa oli kyllä yhtä säätäminen, vaikka jonkunverran loivempi tulos oli kahdella.

Mutta molemmat oli ihan kivat. Varsinkin toi tuuheus!
Mutta ehkä jatkossa teen vain kahdella.

Lopputulos 4 nutturalla

Lopputulos 2 nutturalla

Thanks Bye
Princess Chaos




2 kommenttia:

  1. Hmmm... Kokeile syväkosteuttavaa shampoota ja hoitoainetta, uskoisin niiden auttavan tuohon hiuslaatuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon käyttänyt kyl kosteuttavia tuotteita. Ja mun tukka on iha hyvä kuntonen. Oon vaan perinyt äiten luonnonkiharan tukan ominaisuudet. Onneks en sitä kiharaa kylläkään :D

      Poista

Risuja, Ruusuja, Kysymyksiä.. Tänne vaan :)
Anna rakentavaa palautetta mitä haluaisit.
Vain asialliset viestit julkaistaan.